poniedziałek, 14 października 2013

O polskiej kinematografii treści parę...

O polskiej kinematografii czyli historia jak ze szczytu spaść na same dno...

Od pewnego czasu mam trudną sytuację w domu. Nie mówię o patologii czy o innych przykrościach spowodowanych nałogami lub po prostu braku sympatii rodziców do siebie. Pisząc, że mam trudną sytuację mógłbym urazić takie osoby u których jednak sytuacje ze zdania przed mają miejsce. Mam REMONT. Tak mam remont czyli kompletny bajzel w domu i oprócz tego, że na ten moment mam problemy zdrowotne to tak ten nieszczęsny natrętny i irytujący REMONT jest moim kłopotem domowym. Ubrania są wręcz WSZĘDZIE. Na każdym krześle, stole, łóżku, kaloryferze. Prawie jak po wejściu prostytutki do napalonego klienta. Ale to nie remont jest tematem na dziś. Otóż przez ten remont moim jedynym miejscem legowiska i spędzania czasu jest krzesło i stół obiadowy, który ma prosty widok na pudło emitujące największe kłamstwa i głupoty współczesnego świata czyli po prostu na telewizor. Czuje się nie raz jak na obradach okrągłego stołu, a ja jako król i organizator całego przedsięwzięcia dbam o wszystkich gości. Miło czasem oglądać biegające sarny, których żywot przedstawia Tomasz Knapik w roli lektora. Czasem to nie znaczy zawsze i jednak oglądanie tych jeleni mnie nie podnieca, bo żadnym zoofilem nie jestem i czasem trzeba co innego przejrzeć na tym odbiorniku. Głównym kanałem u mnie jest CCF ( Comedy Central Family ) i CC ( nie rozszyfrowanie tego jest niemożliwe ). Niestety rządzę nad tym urządzeniem często przejmuje moja Mama. Wieczorami odpala seriale, a po południu jakieś amerykańskie kryminały, a nie raz stare polskie filmy.
Właśnie, STARE POLSKIE FILMY. Co dalej ?
Stare polskie filmy to jest coś pięknego.
TE KOMEDIE ! Ociekające ironią bawiące całą rodzinę wielokrotnie.
Oglądając ten sam film, po raz 15 i tak dalej ma się ubaw.
Teksty z tych filmów zapadają w pamięć i cytaty same się nasuwają, a nawet aż się proszą, żeby je przytoczyć.



Czemu, pytam się pełen dreszczu na skórze i złości . CZEMU JUŻ TEGO NIE MA ?!
Polskie filmy wyglądają w tych czasach tak.
Scenariusz oparty na historii miłosnej. Na drodze wybranków stoją przeciwności losu, ale mimo tych przeciwieństw MIŁOŚĆ WYGRYWA !
Na zmianę w co drugiej komedii głównego bohatera odgrywa Tomasz Karolak, który swoje rolę naprawdę nie które ma genialne czyt. Darek w 39 i pół itp.
 
 
Następnym kandydatem do głównego lovelasa w polskich karykaturalnych komediach jest Piotr Adamczyk. Tak to on, człowiek grający papieża jeszcze nie dawno. Teraz odgrywa role ambitnego dymacza, który zakochuje się i swoim urokiem przyciąga wiele panien do siebie. Uśmiech jego wywołuje napływ wilgoci w kroczu aktorek grających u jego boku, a oczy poruszają wyobraźnię i korzystają z kreatywności umysłu tworząc sceny erotyczne we własnych myślach. Takich głupot nie spotykał zapierdzielający Srebrny Surfer na swojej desce po całej drodze mlecznej.

Co poradzić. Polska to Polska, tu nic nie dogania światowego poziomu, a coś co było dobre się psuje. No oprócz wódki...
Daje listę moich ulubionych komedii. Polecam sprawdzać tych, których nie sprawdzono.

1.Sami Swoi i nie ma mocnych
2.Jak rozpętałem II wojnę światową
3.Nie lubię poniedziałku
4.Nie ma róży bez ognia
5.Co mi zrobisz jak mnie złapiesz
6.Miś
7.Alternatywy 4
8.Seksmisja
9.Kingsajz
10.Kogel Mogel i Galimatias
11.Och Karol
12. Komedia małżeńska
13.Kiler i kilerów 2
14.Fuks
15.dzień świra
16.zróbmy sobie wnuka
17.Kariera Nikosia Dyzmy
18.Złoty środek
19.Poranek kojota
20.Chłopaki nie płaczą
I wiele wiele innych ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz